جدید ٹیکنالوجی

واٹس اپ کالس وڈیو کال اب لیٹوپ میں بھی۔Tech News In Urdu

WhatsApp جلد ہی  ویب ورژن پر   ویڈیواور وائس کال کی مدد  کے ساتھ آنے والا ہے

Whats App جلد ہی  ویب ورژن پر   ویڈیواور وائس کال کی مدد  کے ساتھ آنے والا ہے ، جبکہ کمپنی اس وقت اس پر واٹس اپ  ویب ورژن پر  کام کر رہی ہے ۔ یہ معلومات تازہ ترین رپورٹ  سے آئی ہے ۔ابھی  یہ خصوصی  ویب کلائنٹس کے لئے حالیہ تازہ ترین ورژن 2.2043.7 بیان کردہ طور پر پایا گیا ہے ۔ ابھی اس وقت بیٹاورژن میں ہے ، اس بات کا اشارہ ہے کہ کمپنی عوام کے لئے تیار ہونے سے پہلے خصوصی جانچ کر رہی ہے. Whats App ویڈیو اور وائس کال سپورٹ Android اور iOS ایپلیکیشن پر پہلے سے ہی دستیاب ہے اور اب لگتا ہے کہ اس خصوصی کا فائدہ جلد ہی ڈیسک ٹاپ/ویب کلائنٹ پر     ہو گا جلد ہی عوام میں آنے والا ہے ۔

Whats App کی خصوصی ٹریکر  چ ویب بیٹا انفو نے خد کی رپورٹ میں کیا ہے کہ میسیجنگی    ایپ ویب ؛ ویب کلائنٹ کیلئے ۔ ویڈیو اور وائس کال سپورٹ ورژن 2.2043.7 میں شامل ہے ، ڈیسک ٹاپ کلائنٹس کے لئے تازہ ترین اپ ڈیٹ. تاہم ، یہ خصوصی اس وقت بیٹا ورژن میں دستیاب ہے ، ویب بیٹا انفو نے اس فیوچرس خد  ٹیسٹ کیا ہے ۔ اور اسکرین شاٹ جاری کیا ہے .

فلحال اسکرین شاٹ کو دیکھا جا سکتا ہے کہ جب آپ اپنے ڈیسک ٹاپ پر whatsApp ویب کا استعمال کرتے ہوئے کال کریں تو ، پاپ اپ ونڈو کو منتخب کرنے یا کال کرنے کا اختیار دکھا رہا ہے. اور کال کاٹنے اور اٹھانے کا بٹن دکھا جاسکتا ہے۔

ان دو کے علاوہ  ‘ Igore ‘ کا اختیار بھی ہے ۔ کال کرتے ہوئے ، ایک چھوٹی سی ونڈو کھولتا ہے ، جس میں ویڈیو اختیارات کے ساتھ ، مویوٹ؛ کرنے اور  ڈکلائن جیسے فیچرس موجود ہے۔رپورٹ یہ بھی بتاتا ہے کہ یہ اپ ڈیٹ بھی گرو  پ میں  ویڈیو کالز اور  وائس  کال کی حمایت پر مشتمل ہے. تاہم ، یہ خصوصی ٹیسٹ کے لئے فی الحال دستیاب نہیں ہے اور جلد ہی ویب/ڈیسک ٹاپ کلائنٹ میں شامل کیا جائے گا.

ویڈیو اور وائس کال سپورٹ چیزوں کو بھی زیادہ   بہترین     بنا دے گا, صارفین کو ان کے ڈیسک ٹاپ اور لیپ ٹاپ پر کام کے درمیان کالز اور ویڈیو کالز  کرنے کے لئے سہولت ہوگی. وہ کالز کرنے کے لئے فون کے لئے ڈیسک ٹاپ اور لیپ ٹاپ سے سوئچ کرنے کی ضرورت نہیں ہو گا. جیسا کہ ہر کوئی جانتا ہے ،  پہلے ہی  Web Whats App  موجود ہے، اب وائس کالس اور ویڈیو کالس کی خصوصیت اس سے بھی زیادہ مفید ہوگی ۔

یہ یاد رکھا جا سکتا ہے کہ فیس بک ، Whats App  کی کمپنی نے اس خصوصیت کے بارے میں کسی کوبھی معلومات  نہیں کیا اور نہ ہی یہ عوام کو بتا یا گیا ہے  . تاہم ، یہ خصوصیت تازہ ترین بیٹا اپ ڈیٹ میں موجود ہے ، لہذا یہ توقع کی جا سکتی ہے کہ یہ جلد ہی متعارف کروایا جائے گا.

شکریہ

محمد وقاص

ہماری ویب سائٹ اردو بلاگ وغیرہ پر ہے ۔ تمام معلوماتاردو میں آسان زبان میں دی جاتی ہے ، لہذا اگر آپ کے پاس کوئی تجاویز یا اشتہارات ہیں ، تو براہ مہربانی ہمیں ای میل کریں. ہم سے رابطہ کریں: contact@urdumark.com

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button